رزرو سوییت ابگرم

وسایل مهم سفر به لاریجان

وسایل مهم سفر به لاریجان

وسایل مهم سفر به لاریجان | هتل گشتا لوکس ترین و برترین هتل در منطقه لاریجان می باشد که امکاناتی بینظیر در سطح بالا را برای شما در ارتفاعات کوهستانی لاریجان آماده نموده است.

شماره تماس:  ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۲       شماره تماس: ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۱          شماره تماس: ۰۱۱۴۳۳۵۷۴۰۸

اینستاگرام: gashta.hotel

لاریجان یکی از بخش‌های شهرستان آمل در استان مازندران ایران است[۱] این بخش جنوبی‌ترین ناحیه استان مازندران است و در دامنه‌های شمالی رشته کوه البرز قرار گرفته‌است.
وسایل مهم سفر به لاریجان

وسایل مهم سفر به لاریجان

لوازم ضروری برای سفر به آبگرم لاریجان

برای هر سفر، باید وسایل لازم را همراه خود داشته باشید. بالاخره نمی‌شود با جت اسکی به کوهنوردی بروید! برای سفر به چشمه آب گرم رینه هم وسایل و تجهیزات زیر ضروری هستند. توصیه می‌کنم این فهرست را یادداشت کنید یا صفحه را تا پایان جمع کردن وسایلتان نبندید.

یادتان باشد اگر با ماشین شخصی سفر می‌کنید حتما موارد ایمنی مربوط به آن را رعایت کنید؛ مثلا سفر در زمستان بدون زنجیرچرخ مثل رفتن در دهان شیر است.

  • کوله پشتی
  • کفش پیاده‌روی
  • عینک آفتابی و کلاه برای روزهای گرم
  • لباس گرم برای فصل‌های سرد
  • دارو و کارت شناسایی
  • بطری آب و خوراکی

اگر مشتاق کمپینگ هستید، حتما تمام وسایل کمپینگ را همراه خود داشته باشید تا به مشکلی برنخورید و حسابی خوش بگذرانید. همچنین برای تفریح و ثبت خاطرات بیشتر پیشنهاد می‌کنم دوربین عکاسی و وسایلی را برای بازی با خود ببرید تا هم در زمان‌های آزاد حوصله‌تان سر نرود، هم خاطرات دل‌انگیز بیشتری در دل طبیعت بسازید.

شاید نگرانی بیشتر افراد این باشد که در هنگام سفر به این ناحیه در کجا اقامت کنند. اما جای نگرانی نیست زیرا در این منطقه اقامتگاه ها از انواع گوناگون برای شما ساخته شده اند.

بنابر بودجه امکان اقامت در ویلا، سوئیت و خانه های اجاره ای برای شما فراهم شده است. علاوه بر این ها اخیرا چند هتل هم در رینه ساخته شده اند که از جمله آن ها می توان به هتل گشتا اشاره کرد که واقع هتل خوبی است….

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now

Call Now Button