رزرو سوییت ابگرم

اقامتگاه در ابگرم لاریجان

اقامتگاه در ابگرم لاریجان

اقامتگاه در ابگرم لاریجان | هتل گشتا لوکس ترین و برترین هتل در منطقه لاریجان می باشد که امکاناتی بینظیر در سطح بالا را برای شما در ارتفاعات کوهستانی لاریجان آماده نموده است.

شماره تماس:  ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۲       شماره تماس: ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۱          شماره تماس: ۰۱۱۴۳۳۵۷۴۰۸

اینستاگرام: gashta.hotel

لاریجان یکی از بخش‌های شهرستان آمل در استان مازندران ایران است[۱] این بخش جنوبی‌ترین ناحیه استان مازندران است و در دامنه‌های شمالی رشته کوه البرز قرار گرفته‌است.
اقامتگاه در ابگرم لاریجان

اقامتگاه در ابگرم لاریجان

شرایط خاص زمین‌شناختی در دامنه‌های رشته‌کوه البرز به خصوص در اطراف قله‌ی دماوند، باعث به وجود آمدن چشمه‌های آب‌ معدنی با خواص درمانی مختلف شده است. یکی از مهم‌ترین این چشمه‌ها در روستای آب‌گرم قرار دارد. روستایی خوش آب‌وهوا که در دل کوه دماوند واقع شده و از زیبایی‌های منحصر به فردی برخوردار است. حرارت آب‌های گرم این روستا در حدود 62 درجه می‌باشد و به دلیل وجود مواد گوگردی در آن برای درمان انواع بیماری مفصلی، استخوانی، روماتیسم و همچنین بیماری‌های پوستی بسیار مفید است. مشهورترین حمام آب‌گرم لاریجان، حمام آب‌گرم شاه‌عباسی نام دارد که متعلق به قرن 9 هجری قمری است شکل سنتی و زیبای آن با وجود تمیزی نه‌چندان زیاد بسیار جلب توجه می‌کند. این حمام در تاریخ 8 مرداد سال 1382 خورشیدی با شماره‌ی 9349 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. دیگر چشمه‌ی معروف منطقه بعد از حمام شاه‌عباسی، استخر آب‌آهن می‌باشد. اگر به آب این چشمه بنگرید متوجه خواهید شد که در آن مقدار بسیار زیادی آهن وجود دارد. آب این استخر که در بالای کوه مستقر می‌باشد، برای درمان بیماری‌های پوستی مانند اگزما بسیار مفید است.

دغدغه اصلی افرادی که برای چند روز به رینه سفر می‌کنند، اقامت است، شب را کجا بمانید؟ نگران نباشید، علاوه‌براینکه در رینه لاریجان سوئیت و ویلا برای کرایه وجود دارد، خانه‌های سنتی هم در رینه ساخته شده که آبگرم رینه لاریجان مستقیم به این خانه‌ها وصل شده است. پس علاوه بر اجاره خانه‌ای زیبا و سنتی، می‌توانید آب‌تنی با چشمه آب گرم رینه را در خانه تجربه کنید.

در این چند سال اخیر، هتل‌هایی هم در شهر رینه تاسیس شده است تا گردشگرانی که برای بازدید از آبگرم رینه لاریجان می‌آیند، گزینه‌های بیشتر و امکانات بیشتری در اختیار داشته باشند. یکی از این هتل‌ها «هتل گشتا رینه»هست.

اگر به فکر کمپینگ هستید، باید بگویم امکان چادرزدن در شهر رینه وجود ندارد؛ اما می‌توانید وسایلتان را جمع کنید و به بابل بروید. بابل پر از جنگل‌هایی است که در آن امکان چادرزدن وجود دارد و می‌تواند سفری پر از ماجراجویی برایتان بسازد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now

Call Now Button