ابگرم لاریجان کجاست

توضیحاتی درمورد آبگرم رینه

توضیحاتی درمورد آبگرم رینه

توضیحاتی درمورد آبگرم رینه | هتل گشتا لوکس ترین و برترین هتل در منطقه لاریجان می باشد که امکاناتی بینظیر در سطح بالا را برای شما در ارتفاعات کوهستانی لاریجان آماده نموده است.

شماره تماس:  ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۲       شماره تماس: ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۱          شماره تماس: ۰۱۱۴۳۳۵۷۴۰۸

اینستاگرام: gashta.hotel

لاریجان یکی از بخش‌های شهرستان آمل در استان مازندران ایران است[۱] این بخش جنوبی‌ترین ناحیه استان مازندران است و در دامنه‌های شمالی رشته کوه البرز قرار گرفته‌است.
توضیحاتی درمورد آبگرم رینه

توضیحاتی درمورد آبگرم رینه

رینه کجاست؟

سفرمان را از جاده هراز شروع می‌کنیم. همان جاده‌ای که یادآور خاطرات شمال و خوشگذرانی‌های‌مان است! مسیر را آن قدر ادامه می‌دهیم تا با گذر از امامزاده هاشم، پلور و آب‌اسک به رینه برسیم.

رینه شهری در شهرستان لاریجان مازندران است که آبگرم‌ها و حمام‌هایش شهره عام و خاص شده‌اند. از طرفی رینه لاریجان نزدیک‌ترین شهر به کوه دماوند و سومین شهر مرتفع در ایران محسوب می‌شود.

نزدیکی این منطقه به تهران باعث شده است که این شهر توریستی پاتوق پایتخت‌نشینان شود و اجاره سوئیت و ویلا در نزدیکی آبگرم رینه دماوند حسابی رونق بگیرد.

چشمه آبگرم رینه، هدیه آتشفشان پر تب و تاب

احتمالا می‌دانید که کوه آتشفشانی دماوند هنوز از تب و تاب نیفتاده و کامل رو به خاموشی نرفته است. این نیمه‌خاموشی سبب شده که چشمه‌های آبگرمی روی دامنه‌های البرز جاری شوند تا به این ترتیب اهالی این مناطق و گردشگران از این موهبت الهی نهایت استفاده را ببرند.

آبگرم رینه یکی از پرآب‌ترین چشمه‌های منطقه است که دمای آب آن همیشه چه تابستان باشد، چه زمستان ۶۵ تا ۷۰ درجه سانتیگراد باقی می‌ماند.

جالب است بدانید که استقبال گردشگران از رینه، در زمان قاجار آغاز شد و تا به حال ادامه دارد. در آن دوره شاهان قاجاری برای استراحت و تفریح به نزدیکی دماوند می‌رفتند و در آبگرم رینه آبتنی و آب‌درمانی می‌کردند.

اهالی رینه نیز به تدریج به این موهبت الهی در سرزمین‌شان توجه نشان دادند و برای جذب گردشگران بیشتر اقدام به توسعه دادن آن کردند.

خواص آبگرم رینه ، از پوست شفاف تا مسکن طبیعی

اگر تا به حال به آبگرم‌های کشور رفته باشید، بوی خاص گوگرد را حس کرده‌اید. این عطر خاص مژده وجود آبگرم را در حوالی دماوند می‌دهد که در حقیقت بوی مواد معدنی داخل آب است.

این روزها لوازم آرایشی و بهداشتی نیز از گوگرد تهیه می‌شوند و خواص این عنصر طبیعی برای پوست اثبات شده است. استفاده از آبگرم رینه نیز برای درمان زخم‌های پوستی کاربرد دارد و در درمان دردهای مفصلی و ماهیچه‌ای نیز بسیار موثر است.

برای اینکه آرامش‌بخش بودن آب این چشمه اثبات شود، باید در حوضچه آبگرم رینه حمام کنید تا تاثیرش را با پوست و گوشت و استخوان‌تان درک کنید!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now

Call Now Button