ابگرم لاریجان کجاست

آب و هوای ابگرم لاریجان

آب و هوای ابگرم لاریجان

آب و هوای ابگرم لاریجان | هتل گشتا لوکس ترین و برترین هتل در منطقه لاریجان می باشد که امکاناتی بینظیر در سطح بالا را برای شما در ارتفاعات کوهستانی لاریجان آماده نموده است.

شماره تماس:  ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۲       شماره تماس: ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۱          شماره تماس: ۰۱۱۴۳۳۵۷۴۰۸

اینستاگرام: gashta.hotel

لاریجان یکی از بخش‌های شهرستان آمل در استان مازندران ایران است[۱] این بخش جنوبی‌ترین ناحیه استان مازندران است و در دامنه‌های شمالی رشته کوه البرز قرار گرفته‌است.
آب و هوای ابگرم لاریجان

آب و هوای ابگرم لاریجان

بهترین فصل سفر به آبگرم لاریجان:
تقریبا در تمامی فصل ها رفتن به روستای آبگرم لاریجان زیبایی های خاص خود را دارد. در هر فصلی میتوانید به روستای آبگرم لاریجان این روستای زیبا و با صفا سفر کنید. این روستا یکی از روستاهای سردسیر می باشد و اگه مشکل برف در مسیر  نداشته باشید زمستان هم رفتن به آبگرم لاریجان خیلی لذت بخش و خالی از لطف نیست.

امکانات رفاهی آبگرم لاریجان:
برای بهره بردن از آب گرم چشمه معدنی رینه لاریجان تأسیساتی مجهز به حوضچه‌های جکوزی و واحدهای اقامتی تأسیس شده‌اند که برای اسکان به صورت خانوادگی و تفریح نیم روزه هم علاوه بر اسکان شبانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مسیر دسترسی به روستای آبگرم لاریجان:
جاده دسترسی به آبگرم لاریجان پس از طی ۷۰ کیلومتر در مسیر توریستی هراز که شهر آمل را به تهران متصل می‌کند در محل گزنک بخش لاریجان از راه اصلی جدا شده و به سمت غرب در مسیر کوهستانی و آسفالت ادامه یافته و پس از عبور از روستای ییلاقی گزانه به آبگرم می‌رسد.

حدود 78 تا 80 کیلومتر که از تهران توی مسیر جاده هراز فاصله گرفتید، تابلوی انحرافی این روستا را می‌بینید. البته مستقیما به آبگرم اشاره نکرده و نوشته (رینه). شاید بهترین نشانه رستوران سالاری باشد. مسیر انحرافی روستا دقیقا از کنار این رستوران جدا می‌شود. از کنار جاده اصلی تا روستای آبگرم دو روستای دیگه هم هست: رینه و نیاک. باید این دو را رد کنید. راه روستا کمی باریک و پیچ در پیچ و کوهستانی است و اگه شب را برای رفتن به روستا انتخاب می کنید، یک مقدار ترسناک است چون خیلی تاریک است، تقریبا 20 دقیقه طول می کشد که این مسیر را طی کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now

Call Now Button