سریع ترین مسیر به لاریجان

سریع ترین مسیر به لاریجان

سریع ترین مسیر به لاریجان

سریع ترین مسیر به لاریجان | هتل گشتا لوکس ترین و برترین هتل در منطقه لاریجان می باشد که امکاناتی بینظیر در سطح بالا را برای شما در ارتفاعات کوهستانی لاریجان آماده نموده است.

شماره تماس:  ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۲       شماره تماس: ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۱          شماره تماس: ۰۱۱۴۳۳۵۷۴۰۸

اینستاگرام: gashta.hotel

لاریجان یکی از بخش‌های شهرستان آمل در استان مازندران ایران است[۱] این بخش جنوبی‌ترین ناحیه استان مازندران است و در دامنه‌های شمالی رشته کوه البرز قرار گرفته‌است.
سریع ترین مسیر به لاریجان

سریع ترین مسیر به لاریجان

از جاده هراز به راحتی به شهر رینه و در نهایت آبگرم رینه لاریجان دسترسی دارید. از راه جاده هراز به سمت مازندران حرکت کنید، با گذشتن از امامزاده هاشم و روستای پلور، به روستای آب اسک می‌رسید که کمتر از ۱۰ کیلومتر از رینه فاصله دارد. حدود ۳ کیلومتر بعد از آب اسک تابلوی راهنمایی وجود دارد که مسیر رینه لاریجان را به شما نشان می‌دهد.

راهی فرعی هم برای رسیدن به رینه وجود دارد. این مسیر فرعی از روستای پلور رد می‌شود، میدان اصلی شهر و مجسمه برنزی کوه‌نورد را که دیدید، به راحتی می‌توانید مسیر را پیدا کنید.

توصیه می‌کنم به هیچ‌ وجه در زمستان از این راه فرعی نروید؛ چون این مسیر کوهستانی و تقریبا ناهموار است. در زمستان ممکن است جایی گیر کنید یا سختی مسیر برایتان دو برابر شود، پس احتیاط کنید و از مسیر اصلی بروید تا اصل ایمنی را در آغوش گرفته باشید.

فاصله رینه تا تهران چقدر است؟

فاصله تهران تا رینه حدود ۱۱۰ کیلومتر است. اگر جاده هراز خلوت و بدون ترافیک سنگین باشد، تقریبا ۲ ساعت طول می‌کشد تا به مقصد برسید. البته این مسیر برای همه یکسان نیست و بستگی به مبدا و وسیله نقلیه شما دارد؛ اما باز هم خیلی طول نمی‌کشد که انتظارتان به سر برسد و آبگرم رینه لاریجان را ببینید.

وضعیت جاده رینه چطور است؟

جاده‌های رینه و مسیرهای دسترسی به آن همه آسفالت شده است؛ اما درصوتی‌که در زمستان سفر می‌کنید، حتما به موارد ایمنی دقت کرده و زنجیر چرخ همراه خودتان داشته باشید. می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و هواپیما هم به رینه سفر کنید.

اگر راهتان دور است، با خرید بلیط هواپیما کار خود را راحت و مسیر را کوتاه‌تر کنید. اگر وسیله نقلیه شخصی دارید و می‌خواهید خودتان سفر کنید، حتما موارد ایمنی خود و ماشین را رعایت کنید.

با سفر به رینه لاریجان سلامت بمانید

آبگرم رینه لاریجان از جاذبه‌هایی است که نه تنها جنبه گردشگری و تفریح دارد، بلکه نکته مهم آن این است که چشمه آب گرم رینه انتخاب خوبی برای آب‌درمانی است. امیدوارم با سفر به رینه هم گردش خوبی داشته باشید هم حسابی در آبگرم آبتنی کرده باشید. در انتهای راه باز هم یادتان نرود مراقب خود باشید و ایمنی و بهداشت را رعایت کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now

Call Now Button