پلور کجاست

بهترین موقع سفر به ابگرم

بهترین موقع سفر به ابگرم

بهترین موقع سفر به ابگرم | هتل گشتا لوکس ترین و برترین هتل در منطقه لاریجان می باشد که امکاناتی بینظیر در سطح بالا را برای شما در ارتفاعات کوهستانی لاریجان آماده نموده است.

شماره تماس:  ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۲       شماره تماس: ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۱          شماره تماس: ۰۱۱۴۳۳۵۷۴۰۸

اینستاگرام: gashta.hotel

لاریجان یکی از بخش‌های شهرستان آمل در استان مازندران ایران است[۱] این بخش جنوبی‌ترین ناحیه استان مازندران است و در دامنه‌های شمالی رشته کوه البرز قرار گرفته‌است.
بهترین موقع سفر به ابگرم

بهترین موقع سفر به ابگرم

لذت آبتنی در آبگرم رینه لاریجان در زمستان، مثل لذت نشستن کنار بخاری در یک روز سرد و برفی است. هوا که سرد می‌شود، برای سفر به رینه باید لباس‌های گرم بردارید و قید تماشای سرسبزی‌های منطقه را بزنید و از زیبایی‌های پاییز و زمستانه لذت ببرید. فکر نکنید منظره زیبایی‌های خود را از دست می‌دهد، رینه فقط لباس عوض می‌کند، وگرنه همان‌قدر دلنشین است.

در تابستان، آن تجربه خاص زمستانی را ندارید، اما منطقه چنان سرسبز و پر از شگفتی است که سخت می‌شود از آن چشم برداشت. درختان میوه می‌دهند و می‌توانید از میوه باغات رینه در این فصل بیشتر بهره ببرید، چون در این فصل میوه‌های رینه بیشتر وارد بازار می‌شود؛ بالاخره یک فصل تابستان است و میوه‌هایش دیگر.

در بهار، فصل خنک سال، درختان سبز می‌پوشند و گیاهان سر از خاک بیرون می‌آورند و دشت لار هم پر از رنگ و گل می‌شود. به نظر من، بهار بهترین زمان سفر به آبگرم رینه لاریجان است؛ چون اگر زمستان کمی دیر بار و بندیلش را ببندد، هوا خنک و شاید کمی سرد است. پس آن تجربه خاص پناه بردن به چشمه آب گرم رینه از سرما را هم تجربه می‌کنید. طبیعت سرسبز منطقه را از دست نمی‌دهید و علاوه‌بر آن جلوه مخصوص دشت لار به‌ویژه در اردیبهشت و خرداد را هم می‌بینید.

به هر حال، در هر فصلی که باشیم چشمه آب گرم رینه یکی از پرآب‌ترین چشمه‌های منطقه است که دمای آن بین تا ۶۵ تا ۷۰ درجه سانتی‌گراد ثابت می‌ماند. هزینه استفاده از آبگرم رینه لاریجان هم معمولا در طول سال تغییری نمی‌کند و بستگی به مدت زمان استفاده و تعداد مسافران دارد. حالا خودتان دو دوتا چهارتا کنید و تصمیم بگیرید در چه فصلی می‌خواهید به رینه لاریجان بروید. به هر حال شرایط هر کس برای سفر متفاوت است.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now

Call Now Button