بازار ابگرم لاریجان

استخر در آبگرم لاریجان

استخر در آبگرم لاریجان

استخر در آبگرم لاریجان | هتل گشتا لوکس ترین و برترین هتل در منطقه لاریجان می باشد که امکاناتی بینظیر در سطح بالا را برای شما در ارتفاعات کوهستانی لاریجان آماده نموده است.

شماره تماس:  ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۲       شماره تماس: ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۱          شماره تماس: ۰۱۱۴۳۳۵۷۴۰۸

اینستاگرام: gashta.hotel

لاریجان یکی از بخش‌های شهرستان آمل در استان مازندران ایران است[۱] این بخش جنوبی‌ترین ناحیه استان مازندران است و در دامنه‌های شمالی رشته کوه البرز قرار گرفته‌است.
استخر در آبگرم لاریجان

استخر در آبگرم لاریجان

زمانهای استفاده از آبگرم
زمان اول : اگر وقت کمی دارید و هدف فقط رفتن توی آبگرم است، از ساعت 10 صبح تا حدود 6 بعد از ظهر می‌توانیند  به آبگرم بروید و اتاق یا سوییتی همراه با آبگرمش کرایه کنید. این روش مورد علاقه خیلی ها نیست.

زمان دوم : اگر اهل شب ماندن و اهل خوردن شام و صبحانه لطیف روستا هستید و اهل گردش روستایی، حتما حدود ساعت 4 یا 5 بعد از ظهر (مثلا بعد از ظهر پنجشنبه) از تهران حرکت کنید. با همه توقفهای بین راهی تا خود روستا 2 ساعت و نیم بیشتر راه نیست. یعنی ساعت 7:30 روستا خواهید بود. سوییتی با آبگرم کرایه کنید. یعنی سوییت را برای یک شب تا صبح فردا اجاره کنید.

یادآوری میشود که توی این روستا آبگرم عمومی فقط یکی هست و بقیه اش روی سوییت هست یعنی تقریبا خصوصی.

تجاربی از سفر برای لذت بیشتر بردن
اما یک توصیه خیلی خیلی مهم؛ توجه داشته باشید که بعلت افزایش بی رویه منازل مجهز به آبگرم گوگردی در رینه، چشمه آبگرم  همه آنها را کفاف نمی دهد و منازل و سوییت ها و ویلاها وسط هفته و بصورت نوبتی آبگرم را به منبع های آب خود منتقل و روزهای جمعه آنرا داغ (!!!) کرده و به حوضچه ها سرازیر می کنند که خاصیت گوگردی آب از بین می رود.  پس بهنگام کرایه منزل دقت کنید اولا آب گرم – بلکه داغ- باشد و دوما گوگرد ته استخر یا حوضچه ته نشین شده باشد. ضمناً با صاحبخانه طی کنید که در صورتیکه آب داغ و گوگردی نباشد کرایه را پرداخت نخواهید کرد.

1- چند نفری یا حداقل دو خانواری برین. چون هم هزینه ها نصف و یا کمتر می‌شه و هم آبگرمش تنهایی حال نمی ده.
2- اگر شب می مونین، گول خواب لذیذ دم صبح رو نخورین. حتما حدود ساعت 7 بلند شین و روستا رو تا رسیدن به امام زاده بالای اون بالا برین. اولش کم به نظر می‌یاد اما اگه برین حدود 1 ساعت طول می‌کشه و حال می ده.
3-این روستا سرده. اما اگه مشکل برف توی مسیر نباشه ، زمستونش هم با آبگرمش خیلی حال می ده.
4- صبحانه رو با حال و حوصله تهیه کنین. یه تخم مرغ با کره و یا سرشیر و عسل . گرچه سرشیر و عسلش اصلا به پای سرعین اردبیل نمی رسه ، اصلا.

اگر قصد شبمانی در رینه را نداشته باشید می توان با در یک نصف روز از تهران تا رینه رفت و آب تنی کرد و برگشت . در این میان هم می توانید از اب و هوای تمیز دامنه دماوند استفاده کنید هم در همان حوالی ساعتی اتراق کرده بیاسایید و هم می توانید به زیارت امامزاده هاشم بروید و هم آش رشته ای نوش جان کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now

Call Now Button