آب و هوای ابگرم لاریجان

شرایط بازدید از آبگرم لاریجان

شرایط بازدید از آبگرم لاریجان

شرایط بازدید از آبگرم لاریجان | هتل گشتا لوکس ترین و برترین هتل در منطقه لاریجان می باشد که امکاناتی بینظیر در سطح بالا را برای شما در ارتفاعات کوهستانی لاریجان آماده نموده است.

شماره تماس:  ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۲       شماره تماس: ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۱          شماره تماس: ۰۱۱۴۳۳۵۷۴۰۸

اینستاگرام: gashta.hotel

لاریجان یکی از بخش‌های شهرستان آمل در استان مازندران ایران است[۱] این بخش جنوبی‌ترین ناحیه استان مازندران است و در دامنه‌های شمالی رشته کوه البرز قرار گرفته‌است.
شرایط بازدید از آبگرم لاریجان

شرایط بازدید از آبگرم لاریجان

شاید مهمترین حسن رینه نزدیک بودن این آبگرم به تهران است. البته حسن دیگر آن وجود حوضچه های خصوصی در منازل و سوییت و ویلاهای اجاره ای است. البته رینه حسن دیگری هم برای ساکنین تهران دارد و آنهم هوای تمیز و عالی زیر سایه دماوند با شکوه است.

گرچه می توان با اجاره یک منزل،سوییت یا ویلا شبی را در کنار خانواده از آبگرم گوگردی بطور خصوصی استفاده کرد اما استخرهای عمومی نیز در آنجا وجود دارد که مهمترین آن استخر شاه عباسی است که موقوفه شاه عباس صفوی است و بنظر می رسد بنای آن نیز باید جزو میراث فرهنگی باشد.

برای بهره بردن از آب گرم چشمه معدنی رینه لاریجان تاسیساتی مجهز به حوضچه های جکوزی و واحد های اقامتی تاسیس شده اند که برای اسکان به صورت خانوادگی و تفریح نیم روزه هم علاوه بر اسکان شبانه مورد استفاده قرار میگیرند.

حمام شاه عباسی مربوط به سدهٔ ۹ ه. ق. است و در شهرستان آمل، بخش لاریجان، روستای آب گرم واقع شده و این اثر در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۸۲ با شمارهٔ ثبت ۹۳۴۹ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

آبگرم عمومی لاریجان از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در دسترس است

در روستای آبگرم لاریجان، تنها یک آبگرم عمومی وجود دارد که با پرداخت هزینه می‌توان از آن استفاده کرد؛ اگر تنها سفر می‌کنید، رفتن به آبگرم عمومی گزینه به‌صرفه‌تری است؛ اما چنانچه دوست ندارید به آبگرم عمومی بروید و قصد اقامت شبانه را نیز ندارید، می‌توانید سوییت‌ها و منازل مختلفی که در دسترس هستند را برای نیم روز یا به‌صورت شبانه کرایه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now

Call Now Button