ابگرم لاریجان کجاست

ابگرم لاریجان کجاست

ابگرم لاریجان کجاست
ابگرم لاریجان کجاست | هتل گشتا لوکس ترین و برترین هتل در منطقه لاریجان می باشد که امکاناتی بینظیر در سطح بالا را برای شما در ارتفاعات کوهستانی لاریجان آماده نموده است.

شماره تماس:  ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۲       شماره تماس: ۰۹۱۹۰۶۸۲۹۳۱          شماره تماس: ۰۱۱۴۳۳۵۷۴۰۸

اینستاگرام: gashta.hotel

آبگرم لاریجان، از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک تهران به شمار می‌رود که گردشگران بسیار زیادی را به خود جلب می‌کند و از لحاظ گردشگری دارای قابلیت‌های زیادی است. آبگرم لاریجان می‌تواند یک مقصد گردشگری یک روزه‌ از مبدا تهران یا دیگر نقاط ایران باشد.

ابگرم لاریجان کجاست

ابگرم لاریجان کجاست

چشمه‌های جوشان آبگرم لاریجان، از دل قله دماوند سرچشمه می‌گیرند و عمر زیادی دارند؛ علاوه بر این،‌ آبگرم‌های این منطقه از لحاظ درمانی خاصیت‌های زیادی دارند و همین سبب شده است تا روستای آبگرم لاریجان، امروزه از نظر گردشگری سلامت مورد توجه قرار بگیرد.

درجه حرارت آبگرم لاریجان حدود ۶۵ تا ۷۰ درجه سانتی‌گراد است

آبگرم لاریجان در نزدیکی شهر رینه لاریجان قرار دارد که به نام آبگرم رینه نیز شناخته می‌شود. فاصله آبگرم لاریجان از شمال شرق تهران حدود ۶۰ کیلومتر و از شمال شرق شهرستان دماوند حدود ۲۶ کیلومتر است. دمای آبگرم لاریجان حدود ۶۵ تا ۷۰ درجه سانتی‌گراد است و از این مقدار پایین‌تر نمی‌آید؛ مزه آب‌ها نامطبوع است و بوی هیدوژن سولفور دارند. رنگ آب‌های آبگرم لاریجان، زلال است و املاح بیکربنات منیزیم داخل آن، برای درمان بیماری‌های مفصلی بسیار مفید است.

آبگرم عمومی لاریجان از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در دسترس است

در روستای آبگرم لاریجان، تنها یک آبگرم عمومی وجود دارد که با پرداخت هزینه می‌توان از آن استفاده کرد؛ اگر تنها سفر می‌کنید، رفتن به آبگرم عمومی گزینه به‌صرفه‌تری است؛ اما چنانچه دوست ندارید به آبگرم عمومی بروید و قصد اقامت شبانه را نیز ندارید، می‌توانید سوییت‌ها و منازل مختلفی که در دسترس هستند را برای نیم روز یا به‌صورت شبانه کرایه کنید.

حمام آبگرم رینه یا آب لوله‌کشی خانه‌های اطراف؟

در رینه لاریجان استخر و حمام آبگرم عمومی وجود دارد تا گردشگران بتوانند از چشمه آب گرم رینه بهره‌مند شوند؛ اما از طرفی همان طور که اشاره کردم آبگرم در بیشتر ویلاها، سوئیت‌ها و خانه‌های اجاره‌ای در رینه لوله‌کشی شده است. شما می‌توانید با اجاره این اقامتگاه‌ها، از آبگرم رینه لاریجان در خانه لذت ببرید، البته توصیه می‌کنم هم برای تجربه یک آبتنی سنتی و هم برای اطمینان از آبگرم، از امکانات عمومی استفاده کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now

Call Now Button